АРХІВ НОВИН
«Липень 2018 р. »
ПнВтСрЧтПтСбНд
2526272829301
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 12345
відділи державної реєстрації актів цивільного стану територіальних управлінь юстиції

Відділи державної реєстрації актів цивільного стану

 

          

№ з/п

Повна назва

Прізвище, ім’я, по батькові  заступника начальника - начальника відділу районного (міського) управлінння юстиції

Телефон

Адреса

1.

 

 

 

1.1.

 

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Чернівецького міського управління юстиції

 

Архівний відділ Чернівецького міського управління юстиції

Вишневська Наталія Станіславівна


(0372)
55-59-42




(0372) 
52-49-97 

58000 м. Чернівці,
вул. О. Кобилянської, 7

vcs@cv.cv.drsu.gov.ua


58000 Чернівецька область, місто Чернівці, вул. О.Кобилянської, буд. 29 
    evaska@ ukr.net 

2.

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Вижницького районного управління юстиції

Матіос
Людмила Миколаївна

 

(03730)
2-13-38

59200 м. Вижниця,
вул. Січових Стрільців, 4В

 

Е-mail: 
vcs@vg.cv.drsu.gov.ua

 

 

3.

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Герцаївського районного управління юстиції

Перепелюк
Ігор Валентинович

(03740)
2-12-01

60500 м. Герца,
вул. В.Нікіфора, 10

 

Е-mail:  
vcs@gr.cv.drsu.gov.ua

 

4.

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Глибоцького районного управління юстиції

Репчук Валентина Василівна




(03734)
2-18-88

60400 смт. Глибока,
вул. Шевченка, 1

 

Е-mail: 
vcs@gl.cv.drsu.gov.ua 

 


 

5.

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Заставнівського районного управління юстиції

Чумак Алла Вікторівна  

(03737)
2-23-08

59400 м. Заставна,
вул. Гагаріна, 2

 

Е-mail: 

vcs@zs.cv.drsu.gov.ua

 

6.

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Кельменецького районного управління юстиції

Ковтун
Людмила Олександрівна

(03732)
2-14-58

60100 смт. Кельменці,
вул. Сагайдачного, 24

 

Е-mail: 
vcs@kl.cv.drsu.gov.ua

 

7.

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Кіцманського районного управління юстиції

Гешко
Мар'яна Іванівна

(03736)
2-12-91

59300 м. Кіцмань,
вул. Сковороди, 1

 

Е-mail: 
vcs@km.cv.drsu.gov.ua

 

8.

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Новоселицького районного управління юстиції

Фадєєва Ірина Юріївна

(03733)
2-07-31

60300 м. Новоселиця,
вул. 28 Червня, 1

 

Е-mail: 
vcs@nv.cv.drsu.gov.ua

 

9.

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Путильського районного управління юстиції

Дерешенюк
Оксана Іванівна

(03738)
2-19-59

59100 смт. Путила,
  вул. Миколайчука, 13

Е-mail: 
vcs@pt.cv.drsu.gov.ua

10.

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Сокирянського районного управління юстиції

Ткач
Світлана Анатоліївна

(03739)
2-12-54

60200 м. Сокиряни,
вул. Шевченка, 7

Е-mail:
vcs@sk.cv.drsu.gov.ua

11.

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Новодністровського міського управління юстиції

Слушна
Ольга Володимирівна

(03741) 
3-18-67

60236, Сокирянський район, м. Новодністровськ, мікрорайон "Діброва", гурт. 1 В

 

Е-mail: 

vcs@nd.cv.drsu.gov.ua

 

12.

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Сторожинецького районного управління юстиції

Пахомова Тетяна Миколаївна

(03735)
2-19-71

59000 м. Сторожинець,
вул. Чернівецька, 11

Е-mail:  
vcs@st.cv.drsu.gov.ua

13.

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Хотинського районного управління юстиції

Кушнір
Світлана Віталіївна

(03731)
2-17-70

60000 м. Хотин,
вул. Свято-Покровська, 60

 

Е-mail: 
vcs@ht.cv.drsu.gov.ua

 

                                                                           

 

Про затвердження Типового положення про районний, районний у місті, міський (міста обласного значення) відділ реєстрації актів цивільного стану

Наказ Міністерства юстиції України

від 17 квітня 2002 року N 30/5
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
17 квітня 2002 р. за N 371/6659
Із змінами і доповненнями, внесеними
 наказами Міністерства юстиції України
 від 22 квітня 2008 року N 643/5,
 від 23 листопада 2010 року N 2921/5
 
(Наказ введено в дію з 1 січня 2004 року одночасно з набранням чинності Сімейним кодексом України згідно з наказом Міністерства юстиції України від 17 січня 2003 року N 4/5)

 
Відповідно до Сімейного кодексу України від 10 січня 2002 року N 2947-III НАКАЗУЮ:
 
1. Затвердити Типове положення про районний, районний у місті, міський (міста обласного значення) відділ реєстрації актів цивільного стану (додається) та ввести його в дію з 01.01.2003.

2. Департаменту у справах цивільного стану громадян (Кунда В. В.) зазначене Типове положення довести до відома Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь юстиції.

3. Визнати такими, що втрачають чинність з 01.01.2003, накази Міністерства юстиції:
від 28.12.98 N 73/5 "Про затвердження Типового положення про районний, районний у містах Києві та Севастополі відділ реєстрації актів громадянського стану", зареєстрований у Міністерстві юстиції 19.01.99 за N 24/3317;
від 01.03.2000 N 8/5 "Про внесення змін та доповнень до Типового положення про районний, районний у містах Києві та Севастополі відділ реєстрації актів громадянського стану", зареєстрований у Міністерстві юстиції 01.03.2000 за N 122/4343.

4. Районним, районним у містах, міським (міст обласного значення) управлінням юстиції на підставі зазначеного Типового положення до 1 січня 2003 року розробити та затвердити відповідні положення про відділи реєстрації актів цивільного стану.

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Державного секретаря Міністерства юстиції Єфіменка Л. В. та директора Департаменту у справах цивільного стану громадян Кунду В. В.
 
 
В. о. Міністра 
А. Заєць 

  
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Міністерства юстиції України
від 17 квітня 2002 р. N 30/5
(у редакції наказу Міністерства юстиції України
від 22 квітня 2008 р. N 643/5)
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
17 квітня 2002 р. за N 371/6659









 
Типове положення про відділ державної реєстрації актів цивільного стану районного, районного у місті, міського (міста обласного значення), міськрайонного управління юстиції
 
(У назві та тексті Положення слова "реєстрація актів цивільного стану" в усіх відмінках замінено словами "державна реєстрація актів цивільного стану" у відповідному відмінку згідно з наказом Міністерства юстиції України від 23 листопада 2010 року N 2921/5)

 
1. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану районного, районного у місті, міського (міста обласного значення), міськрайонного управління юстиції (далі - відділ) є місцевим органом Міністерства юстиції України, ним створюється, реорганізується, ліквідується та йому підпорядковується, а також підпорядковується безпосередньо Головному управлінню юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головним управлінням юстиції в областях, містах Києві та Севастополі. Відділ є структурним підрозділом районного, районного у місті, міського (міста обласного значення), міськрайонного управління юстиції.

2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, постановами Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства юстиції України, нормативно-правовими актами Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі, а також районного, районного у місті, міського (міста обласного значення), міськрайонного управління юстиції, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.

3. Основними завданнями відділу є:

3.1. Забезпечення повної, своєчасної і правильної державної реєстрації актів цивільного стану відповідно до вимог законодавства.

3.2. Забезпечення у межах визначеної компетенції реалізації громадянами особистих і майнових прав.

3.3. Збереження архівного фонду органів державної реєстрації актів цивільного стану.

3.4. Ведення з дотриманням вимог чинного законодавства Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

3.5. Видача свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану.

4. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

4.1. Проводить державну реєстрацію народження фізичної особи та її походження, смерті, шлюбу, розірвання шлюбу, зміни імені (прізвища, власного імені, по батькові) та про кожний факт реєстрації акта цивільного стану видає відповідні свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану.
Абзац другий підпункту 4.1 пункту 4 виключено

4.2. Уносить до Державного реєстру актів цивільного стану громадян відомості про народження фізичної особи та її походження, усиновлення, позбавлення та поновлення батьківських прав, шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені, смерть, а також про внесення змін, поновлення та анулювання актових записів цивільного стану відповідно до Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2007 N 1064 (зі змінами).

4.3. Готує матеріали та вирішує питання про зміну імені (прізвища, власного імені, по батькові) фізичних осіб - громадян України.

4.4. Готує матеріали та вирішує питання про внесення змін до актових записів цивільного стану та поновлення втрачених записів.

4.5. Готує та подає до відділів державної реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі матеріали для вирішення питання щодо анулювання поновлених та повторно складених актових записів цивільного стану.

4.6. Складає висновок про анулювання актового запису про шлюб у випадках, передбачених статтею 39 Сімейного кодексу України, та анулює актові записи цивільного стану відповідно до норм законодавства.

4.7. Приймає рішення щодо вилучення і повернення анульованого свідоцтва відповідному органу державної реєстрації актів цивільного стану. У разі неповернення анульованого свідоцтва надає інформацію про його анулювання для оприлюднення на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України.

4.8. При прийнятті заяви про державну реєстрацію шлюбу на бажання наречених видає направлення на медичне обстеження.

4.9. Забезпечує належне зберігання та оформлення книг державної реєстрації актів цивільного стану, метричних книг та іншої документації, пов'язаної з державною реєстрацією цих актів.

4.10. Веде в установленому порядку облік книг державної реєстрації актів цивільного стану і метричних книг.

4.11. Забезпечує належні облік та зберігання, а також витрачання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану з дотриманням вимог законодавства.

4.12. Видає повторно свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, а в разі неможливості їх видачі - витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

4.13. Вивчає й узагальнює практику застосування чинного законодавства з питань державної реєстрації актів цивільного стану.

4.14. Подає до Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі в установленому законодавством порядку звіти про державну реєстрацію актів цивільного стану за формами N 97 "Про реєстрацію актів цивільного стану" (місячна) та N 98 "Про реєстрацію актів цивільного стану" (піврічна, річна), затвердженими наказом Міністерства юстиції України від 12.10.2009 N 1822/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 12.10.2009 за N 949/16965, а також звіти про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану.

4.15. Підпункт 4.15 пункту 4 виключено

4.16. Розглядає звернення громадян, а також запити установ та організацій з питань, що належать до компетенції відділу.

4.17. Забезпечує виконавчі органи сільських, селищних та міських (крім міст обласного значення) рад бланками актових записів цивільного стану, бланками свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та іншою документацією.

4.18. Перевіряє додержання вимог чинного законодавства посадовими особами виконавчих органів сільських, селищних та міських (крім міст обласного значення) рад, які проводять державну реєстрацію народження фізичної особи та її походження, шлюб, смерть, та надає їм методичну допомогу.

4.19. Приймає від виконавчих органів сільських, селищних та міських (крім міст обласного значення) рад звіти за встановленими формами.

4.20. Організовує та надає фізичним особам з дотриманням вимог чинного законодавства платні послуги, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.

4.21. Підпункт 4.20 пункту 4 виключено

5. Відділ має право безоплатно одержувати від органів державної влади, підприємств, установ і організацій документи, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

6. Відділ взаємодіє з іншими органами державної реєстрації актів цивільного стану та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями з питань, що належать до його компетенції.

7. Керівник відділу (заступник начальника відповідного управління юстиції - начальник відділу, начальник відділу) призначається на посаду та звільняється з посади начальником Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі за поданням заступника начальника Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі, який відповідно до розподілу функціональних повноважень спрямовує та координує діяльність органів державної реєстрації актів цивільного стану (заступника начальника управління - начальника відділу державної реєстрації актів цивільного стану) після погодження з начальником відповідного управління юстиції.
Начальником відділу може бути громадянин України, який має повну вищу юридичну освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра та стаж роботи в сфері правової діяльності на державній службі на посаді головного спеціаліста чи в інших сферах управління не менше 3 років.

8. Керівник відділу:

8.1. Здійснює керівництво відділом, організовує його роботу та несе відповідальність за виконання покладених на відділ завдань і здійснення ним своїх функцій.

8.2. Уносить подання щодо призначення на посади та звільнення з посад спеціалістів та інших працівників відділу.

8.3. Уносить пропозиції щодо заохочення і притягнення до дисциплінарної відповідальності спеціалістів та інших працівників відділу.

8.4. Забезпечує і контролює дотримання працівниками відділу виконавської та трудової дисципліни.

8.5. Веде особистий прийом громадян.

8.6. У встановленому законодавством порядку вирішує питання про скорочення місячного строку державної реєстрації шлюбу.

8.7. Розподіляє обов'язки між працівниками відділу та розробляє посадові інструкції працівників відділу.

8.8. Організовує підвищення кваліфікації працівників відділу та посадових осіб виконавчих органів сільських, селищних та міських (крім міст обласного значення) рад, які реєструють акти цивільного стану.

8.9. Організовує та контролює ведення діловодства у відділі.

8.10. Забезпечує співпрацю з органом ведення Державного реєстру виборців та подання до нього відомостей, передбачених Законом України "Про Державний реєстр виборців".

8.11. Відповідає за належні зберігання та облік, оформлення і ведення книг державної реєстрації актів цивільного стану.

8.12. Відповідає за належні облік та зберігання, а також витрачання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану з дотриманням вимог законодавства.

8.13. Відповідає за належну організацію роботи щодо надання згідно з частиною третьою статті 20 Закону України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану" платних послуг, а також ведення обліку платних послуг відповідно до порядку надання платних послуг відділами державної реєстрації актів цивільного стану, що затверджується Міністерством юстиції України.

9. Відділ утримується за рахунок Державного бюджету України. Штатний розпис відділу затверджується Головним управлінням юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головними управліннями юстиції в областях, містах Києві та Севастополі в межах, визначених Мін'юстом.

10. Відділ є юридичною особою, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.
 
Директор Департаменту у справах
цивільного стану громадян 
 
В. В. Кунда 
 
 
АНОНСИ ПОДІЙ
13 07 2018

16.07.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Коханов...

16.07.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Кохановського, 7 відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргою Антощук В.В. на дії державного реєстратора Миронюк Я.Ф. 
далі...
18 06 2018

21.06.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Коханов...

 
далі...
04 06 2018

06.06.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Коханов...

 06.06.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Кохановського, 7 відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргою Чернівецької обласної фітосанітарної служби на рішення про відмову у державній реєстрації за № 40198779 від 20.03.2018 та № 40199029 від 20.03.2018.
далі...
21 05 2018

23.05.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Коханов...

 23.05.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Кохановського, 7 відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргою Чернівецької обласної фітосанітарної служби на рішення про відмову у державній реєстрації за № 40198779 від 20.03.2018 та № 40199029 від 20.03.2018.
далі...
26 04 2018

27.04.2018 о 14:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Коханов...

 27.04.2018 о 14:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Кохановського, 7 відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргою: Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на рішення про відмову у державній реєстрації за № 10498779 від 20.03.2018 та № 40199029 від 20.03.2018.
далі...
ПОСИЛАННЯ

 

 

 

 

'

 


 

 

 

 



  



   

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА





www.legalaid.gov.ua/ua/konkursadvokativ/ shostyi-konkurs


 

Начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану Реєстраційної служби Головного управління юстиції у Чернівецькій області Андрієць Орися Іванівна