АРХІВ НОВИН
«Квітень 2018 р. »
ПнВтСрЧтПтСбНд
2627282930311
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 123456
Про відділ

  Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Чернівецькій області 

Графік роботи відділу 
 

День
Години
Понеділок
9:00 - 18:00
Вівторок
9:00 - 18:00
Середа
9:00 - 18:00
Четвер
9:00 - 18:00
П’ятниця
9:00 - 16:45
Субота
вихідний
Неділя
вихідний
Обід
13:00-13:45
 

    Контактні дані

Місцезнаходження: м. Чернівці, вул. Антона Кохановського, 7, ІІІ поверх, каб. 1 та 3

Е-mail: lehaliz@cv.minjust.gov.ua

Тел. (0372) 58-52-19, 58-52-23

   Працівники відділу

Посада
Прізвище, ім'я, по батькові
Заступник начальника управління –
начальник відділу
Бабина Юлія Василівна
Заступник начальника відділу
Реведжук Віталія Василівна
Головний спеціаліст відділу
Савчук Марина Василівна
Головний спеціаліст відділу
Грабовецька Світлана Іванівна
Головний спеціаліст відділу
Вальчук Анастасія Олександрівна
Головний спеціаліст відділу
Мостенець Катерина Ярославівна
Головний спеціаліст відділу
Захарюк Інна Захаріївна (в декретній відпустці)
Головний спеціаліст відділу
Бацура Тетяна Михайлівна(в декретній відпустці)

 Завдання та повноваження відділу

Основним завданням Відділу є забезпечення реалізації державної політики у сферах державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань.

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

  1. узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його повноважень, готує пропозиції щодо його вдосконалення та   подає їх на розгляд Міністерством юстиції України.
  2. організовує роботу, пов’язану із забезпеченням діяльності у визначених сферах, та здійснює заходи щодо підвищення ефективності цієї роботи.
  3. здійснює контроль за дотриманням законодавства у визначених сферах діяльності, вживає заходів до запобігання порушенням у цих сферах та приймає відповідні обов'язкові до виконання рішення.
  4. забезпечує розроблення методичних рекомендацій  у визначених сферах діяльності;
  5. здійснює державну реєстрацію обласних, регіональних і республіканських професійних спілок, їх організацій та об’єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, обласних, республіканських Автономної Республіки Крим, Київської та Севастопольської міських організацій роботодавців та їх об’єднань, постійно діючих третейських судів; громадських об’єднань, їхніх відокремлених підрозділів, громадських об’єднань, що не мають статусу юридичної особи, місцевих та первинних професійних спілок, їх організацій та об’єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, місцевих організацій роботодавців та їх об’єднань, статутів територіальних громад, місцевих асоціацій органів місцевого самоврядування, підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання;
  6. здійснює державну реєстрацію (перереєстрацію) друкованих засобів масової інформації місцевої сфери розповсюдження;
  7. виконує функції державного реєстратора Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об’єднань, Державного реєстру друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб'єктів інформаційної діяльності та Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  8. приймає до відома та вносить до Державного реєстру друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб'єктів інформаційної діяльності повідомлення засновників (співзасновників) або редакцій друкованих засобів масової інформації про зміну виду видання, юридичної адреси засновника (співзасновників), місцезнаходження редакції друкованого засобу масової інформації;
  9. готує звітність щодо вищезазначених громадських формувань та друкованих засобів масової інформації, яку подає у встановлені строки до Міністерства юстиції України;
  10. веде облік надходження обов’язкових безоплатних примірників видань;
  11. здійснює контроль за додержанням структурними утвореннями політичних партій положень статутів політичних партій, Конституції та законів України, готує документи для звернення до суду із заявою про анулювання реєстраційного свідоцтва постійно діючого третейського суду у випадках, передбачених законодавством;
  12. здійснює прийом громадян та розгляд письмових звернень юридичних та фізичних осіб;
  13. забезпечує розгляд запитів на публічну інформацію, забезпечує доступ до публічної інформації;
  14. у межах компетенції проводить семінари та заходи інформаційного характеру;
  15. здійснює інші повноваження на  основі та на виконання Конституції та законів України, актів  Президента України і Кабінету Міністрів України.

 

АНОНСИ ПОДІЙ
11 04 2018

12.04.2018 о 15:00 по вул.Грушевського,1 каб. № 413 в...

12.04.2018 о 15:00 по вул.Грушевського,1 каб. № 413 відбудеться розгляд скарг: від ПрАТ «Енергопостачальна компанія «Чернівціобленерго» від 28.03.2018 №20/1015, на рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень від 16.03.2018 №40142669; від Максименка В.І., Сірого А.І., Українець Ю.Є. від 30.03.2018 № М-123
далі...
10 04 2017

Довідковий збірник послуг, що надаються громадянам

 
далі...
ПОСИЛАННЯ

 

 

 

 

'

 


 

 

 

 



  



   

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА





www.legalaid.gov.ua/ua/konkursadvokativ/ shostyi-konkurs


 

Начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану Реєстраційної служби Головного управління юстиції у Чернівецькій області Андрієць Орися Іванівна