АРХІВ НОВИН
«Липень 2018 р. »
ПнВтСрЧтПтСбНд
2526272829301
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 12345
Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об'єднання
Нормативно — правове регулювання:
 
1. Закон України “ Про громадські об'єднання”.
2. Закон України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань”.
3. Постанова Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 №1133 “Про надання послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань у скорочені строки”.
4. Наказ Міністерства юстиції України від 06.01.2015 №15/5 “Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань”.
 
Перелік документів, що подаються заявником для державної реєстрації змін до відомостей про громадського об'єднання зі статусом юридичної особи:
 
1.     Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі (форма заяви, затверджена наказом Міністерства юстиції України від 06.01.2015 №15/5 “Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань”).
2.     Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру, крім внесення змін до інформації про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник – юридична особа, про місцезнаходження та про здійснення зв'язку з юридичною особою (утворення громадського об'єднання здійснюється на установчих зборах його засновників та оформлюється протоколомякий має містити відомості про: дату та місце проведення установчих зборів, осіб, які брали участь в установчих зборах, рішення про утворення громадського об'єднання із зазначенням мети (цілей) його діяльності, рішення про визначення найменування та за наявності — скороченого найменування громадського об'єднання, рішення про затвердження статуту громадського об'єднання, рішення про утворення (обрання) керівника, органів управління громадського об'єднання відповідно до затвердженого статуту, рішення про визначення особи (осіб), яка має право представляти громадське об'єднання у правовідносинах з державою та іншими особами і вчиняти дії від імені громадського об'єднання без додаткового уповноваження — для громадського об'єднання, яке має намір здійснювати діяльність без статусу юридичної особи, якщо утворення (обрання) органів управління не передбачено рішенням про утворення такого об'єднання). Згідно частини 11 статті 9 Закону України “Про громадські об'єднання”, невід'ємною частиною протоколу установчих зборів громадського об'єднання є реєстр осіб, які брали участь в установчих зборах, в якому обов'язково зазначаються відомості: щодо фізичних осіб — прізвище, ім'я та по батькові особи, дата народження, а для іноземців та осіб без громадянства також дані національного паспорта або документа, що його замінює. Дані про особу засвідчуються її особистим підписом; щодо юридичних осіб — повне найменування, ідентифікаційний код, юридична адреса, прізвище, ім'я та по батькові особи, яка уповноважена брати участь в установчих зборах. Ці дані засвідчуються підписом особи, уповноваженої брати участь в установчих зборах.
3.     Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) протоколу засідання керівного органу громадського формування, на якому відповідно до установчого документа було скликано засідання вищого органу управління.
4.     Документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення відповідно до статуту громадського формування про внесення змін до Єдиного державного реєстру.
5.     Відомості про керівні органи громадського формування (ім'я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв'язку), - у разі внесення змін до складу керівних органів.
6.     Установчий документ в новій редакції – у разі внесення змін, що містяться в установчому документі.
7.     Документ про сплату адміністративного збору.
 
Для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу у зв'язку із зупиненням (припиненням) членства у громадському формуванні керівника (члена керівного органу) така особа подає копію заяви про зупинення (припинення) нею членства до відповідних статутних органів громадського формування з відміткою про її прийняття.
 
Розмір адміністративного збору за державну реєстрацію:
0,3 мінімальної заробітної плати (410 грн.) - за державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об'єднання з правом юридичної особи.
Безоплатно - у разі державної реєстрації змін до відомостей про громадське об'єднання без статусу юридичної особи.
У подвійному розмірі адміністративного збору за відповідну реєстрацію - 820 грн. - у разі державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу (крім внесення змін інформації про здійснення зв'язку з юридичною особою) протягом шести годин після надходження документів для державної реєстрації, крім вихідних та святкових днів.
У п'ятикратному розмірі адміністративного збору за відповідну реєстрацію - 2050 грн. – у разі державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу (крім внесення змін інформації про здійснення зв'язку з юридичною особою) протягом двох годин після надходження документів для державної реєстрації, крім вихідних та святкових днів.
У разі подання на державну реєстрацію документів в електронній формі справляється 75 відсотків адміністративного збору, встановленого для даної послуги.
 
Перелік документів, що подаються заявником для державної реєстрації змін до відомостей про громадське об'єднання, що не має статусу юридичної особи:
1.     Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об'єднання, що не має статусу юридичної особи (форма заяви, затверджена наказом Міністерства юстиції України від 06.01.2015 №15/5 “Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань”).
2.     Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління громадського об'єднання про зміни, що вносяться (утворення громадського об'єднання здійснюється на установчих зборах його засновників та оформлюється протоколомякий має містити відомості про: дату та місце проведення установчих зборів, осіб, які брали участь в установчих зборах(реєстр, вимоги до якого наведені вище), рішення про утворення громадського об'єднання із зазначенням мети (цілей) його діяльності, рішення про визначення найменування та за наявності — скороченого найменування громадського об'єднання, рішення про затвердження статуту громадського об'єднання, рішення про утворення (обрання) керівника, органів управління громадського об'єднання відповідно до затвердженого статуту, рішення про визначення особи (осіб), яка має право представляти громадське об'єднання у правовідносинах з державою та іншими особами і вчиняти дії від імені громадського об'єднання без додаткового уповноваження — для громадського об'єднання, яке має намір здійснювати діяльність без статусу юридичної особи, якщо утворення (обрання) органів управління не передбачено рішенням про утворення такого об'єднання).
 
Строк розгляду документів, поданих для державної реєстрації - не пізніше трьох робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.
 
 
АНОНСИ ПОДІЙ
13 07 2018

16.07.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Коханов...

16.07.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Кохановського, 7 відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргою Антощук В.В. на дії державного реєстратора Миронюк Я.Ф. 
далі...
18 06 2018

21.06.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Коханов...

 
далі...
04 06 2018

06.06.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Коханов...

 06.06.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Кохановського, 7 відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргою Чернівецької обласної фітосанітарної служби на рішення про відмову у державній реєстрації за № 40198779 від 20.03.2018 та № 40199029 від 20.03.2018.
далі...
21 05 2018

23.05.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Коханов...

 23.05.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Кохановського, 7 відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргою Чернівецької обласної фітосанітарної служби на рішення про відмову у державній реєстрації за № 40198779 від 20.03.2018 та № 40199029 від 20.03.2018.
далі...
26 04 2018

27.04.2018 о 14:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Коханов...

 27.04.2018 о 14:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Кохановського, 7 відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргою: Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на рішення про відмову у державній реєстрації за № 10498779 від 20.03.2018 та № 40199029 від 20.03.2018.
далі...
ПОСИЛАННЯ

 

 

 

 

'

 


 

 

 

 



  



   

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА





www.legalaid.gov.ua/ua/konkursadvokativ/ shostyi-konkurs


 

Начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану Реєстраційної служби Головного управління юстиції у Чернівецькій області Андрієць Орися Іванівна