АРХІВ НОВИН
«Жовтень 2018 р. »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1234
Соціальний квартирний облік


ДОКУМЕНТИ  ДЛЯ  ВЗЯТТЯ  НА  СОЦІАЛЬНИЙ  КВАРТИРНИЙ  ОБЛІК

Постановою Кабміну № 682 від 23.07.2008 р. затверджено Порядок взяття громадян на соціальний квартирний облік, їх перебування на такому обліку та зняття з нього.

Взяття громадян на соціальний облік здійснюється за рішенням органу місцевого самоврядування за місцем проживання громадян, які мають право на отримання квартир, садибних (одноквартирних) жилих будинків з житлового фонду соціального призначення, після набуття ними повної цивільної дієздатності відповідно до Закону.

Для взяття на облік громадянин подає письмову заяву.
До заяви про взяття на облік додаються такі документи:
- довідка про місце проживання та склад сім’ї;
- копії документів, що посвідчують особу громадянина та членів його сім’ї;
- копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номера;
- копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім’ї на надання пільг під час взяття на облік;
- довідки про доходи громадянина та членів його сім’ї за попередній рік;
- відомості про вартість майна, що перебувало та перебуває у власності громадянина та членів його сім’ї за останні 5 років.

Громадянин без визначеного місця проживання звертається для отримання соціального житла до органу місцевого самоврядування за місцем свого перебування і у день звернення йому видається направлення на безоплатне тимчасове (до 6 місяців) проживання в тимчасовому притулку для дорослих.
Відсутність у громадянина документів, що посвідчують особу, не може бути підставою для відмови в наданні місця у такому притулку.

Рішення про взяття громадянина на облік або про відмову приймає відповідний орган місцевого самоврядування, не пізніше 30 робочих днів після надходження документів.

У разі прийняття рішення про взяття на облік орган місцевого самоврядування вручає/надсилає повідомлення громадянинові не пізніше 7 робочих днів після його прийняття.

Повідомлення про відмову надсилається не пізніше ніж протягом 3 робочих днів після прийняття такого рішення.
 
Начальник відділу Чернівецького міського управління юстиції Наталія Казимир
АНОНСИ ПОДІЙ
19 10 2018

22.10.2018 о 12.00 год. відбудеться засідання Комісії з...

 
далі...
16 10 2018

18 жовтня у с. Сучевени та с. Корчівці Глибоцького райо...

 
далі...
02 10 2018

4 жовтня о 14.00 Правовий квест "Загадки Феміди&qu...

 
далі...
27 09 2018

27 вересня 10.00-12.00 День відкритих дверей для студе...

 
далі...
20 08 2018

23.08.2018 о 11:00 за адресою м.Чернівці, вул.Грушевськ...

23.08.2018 о 11:00 за адресою м.Чернівці, вул.Грушевського, 1 каб.413 відбудеться засідання Комісії з питань розгляду скарг  у сфері державної реєстрації ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргою Лівчак Лариси Тодорівни (в інтересах Шумкова Артема Анатолійовича) на рішення про зупинення державної реєстрації прав №41134560 від 17.05.2018. 
далі...
ПОСИЛАННЯ

 

 

 

 

'

 


 

 

 

 



  



   

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА





www.legalaid.gov.ua/ua/konkursadvokativ/ shostyi-konkurs


 

Начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану Реєстраційної служби Головного управління юстиції у Чернівецькій області Андрієць Орися Іванівна