АРХІВ НОВИН
«Квітень 2018 р. »
ПнВтСрЧтПтСбНд
2627282930311
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 123456
Соціальний квартирний облік


ДОКУМЕНТИ  ДЛЯ  ВЗЯТТЯ  НА  СОЦІАЛЬНИЙ  КВАРТИРНИЙ  ОБЛІК

Постановою Кабміну № 682 від 23.07.2008 р. затверджено Порядок взяття громадян на соціальний квартирний облік, їх перебування на такому обліку та зняття з нього.

Взяття громадян на соціальний облік здійснюється за рішенням органу місцевого самоврядування за місцем проживання громадян, які мають право на отримання квартир, садибних (одноквартирних) жилих будинків з житлового фонду соціального призначення, після набуття ними повної цивільної дієздатності відповідно до Закону.

Для взяття на облік громадянин подає письмову заяву.
До заяви про взяття на облік додаються такі документи:
- довідка про місце проживання та склад сім’ї;
- копії документів, що посвідчують особу громадянина та членів його сім’ї;
- копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номера;
- копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім’ї на надання пільг під час взяття на облік;
- довідки про доходи громадянина та членів його сім’ї за попередній рік;
- відомості про вартість майна, що перебувало та перебуває у власності громадянина та членів його сім’ї за останні 5 років.

Громадянин без визначеного місця проживання звертається для отримання соціального житла до органу місцевого самоврядування за місцем свого перебування і у день звернення йому видається направлення на безоплатне тимчасове (до 6 місяців) проживання в тимчасовому притулку для дорослих.
Відсутність у громадянина документів, що посвідчують особу, не може бути підставою для відмови в наданні місця у такому притулку.

Рішення про взяття громадянина на облік або про відмову приймає відповідний орган місцевого самоврядування, не пізніше 30 робочих днів після надходження документів.

У разі прийняття рішення про взяття на облік орган місцевого самоврядування вручає/надсилає повідомлення громадянинові не пізніше 7 робочих днів після його прийняття.

Повідомлення про відмову надсилається не пізніше ніж протягом 3 робочих днів після прийняття такого рішення.
 
Начальник відділу Чернівецького міського управління юстиції Наталія Казимир
АНОНСИ ПОДІЙ
11 04 2018

12.04.2018 о 15:00 по вул.Грушевського,1 каб. № 413 в...

12.04.2018 о 15:00 по вул.Грушевського,1 каб. № 413 відбудеться розгляд скарг: від ПрАТ «Енергопостачальна компанія «Чернівціобленерго» від 28.03.2018 №20/1015, на рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень від 16.03.2018 №40142669; від Максименка В.І., Сірого А.І., Українець Ю.Є. від 30.03.2018 № М-123
далі...
10 04 2017

Довідковий збірник послуг, що надаються громадянам

 
далі...
ПОСИЛАННЯ

 

 

 

 

'

 


 

 

 

 



  



   

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА





www.legalaid.gov.ua/ua/konkursadvokativ/ shostyi-konkurs


 

Начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану Реєстраційної служби Головного управління юстиції у Чернівецькій області Андрієць Орися Іванівна