АРХІВ НОВИН
«Жовтень 2018 р. »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1234
Громадянин звернувся...

ГРОМАДЯНИН ЗВЕРНУВСЯ…
 
Конституція України встановлює, що кожний має право захищати свої права та свободи способами, не забороненими законами. Зокрема, вона гарантує громадянам право на звернення до органів державної влади, місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, які зобов’язані роз-глянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. Це актуалізує питання щодо забезпечення прав громадян при розгляді їх звернень.

Прийнятий 02.10.1996 року Верховною Радою України Закон «Про звернення громадян» з позицій демократичної держави вирішив питання про надання прав громадянам при провадженні за їх зверненнями в органах державної влади, місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях, громадських об’єднаннях тощо.

Звернення громадянина до відповідного органу є підставою до виникнення певних правових відносин між заявником та даним органом. Воно спрямовано на реалізацію конкретних конституційних прав (у тому числі права на оскарження дій та рішень посадових осіб і колегіальних органів, забезпечення соціального захисту тощо). Провадження по таких справах складається із збору, аналізу, обробки та оцінки відповідної інформації, яка характеризує правову ситуацію, що склалася, та дає достатні підстави до прийняття відповідного управлінського рішення.

Для забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування та неухильного виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.09 № 630 затверджена Методика оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади. Цією методикою передбачено оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян, виконання вимог нормативно-правових актів посадовими і службовими особами таких органів тощо.

Чітке визначення механізм реалізації прав громадян при розгляді їх звернень та невідворотна відповідальність за порушення Закону «Про звернення гро-мадян» сприятиме подальшому забезпеченню конституційних прав громадян як складової частини демократичної правової держави України.
 
 
Заступник начальника Чернівецького міського управління юстиції Тетяна Кошкер
 

Газета «Буковина» № 72 від 25 вересня 2009 року

АНОНСИ ПОДІЙ
16 10 2018

18 жовтня у с. Сучевени та с. Корчівці Глибоцького райо...

 
далі...
02 10 2018

4 жовтня о 14.00 Правовий квест "Загадки Феміди&qu...

 
далі...
27 09 2018

27 вересня 10.00-12.00 День відкритих дверей для студе...

 
далі...
20 08 2018

23.08.2018 о 11:00 за адресою м.Чернівці, вул.Грушевськ...

23.08.2018 о 11:00 за адресою м.Чернівці, вул.Грушевського, 1 каб.413 відбудеться засідання Комісії з питань розгляду скарг  у сфері державної реєстрації ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргою Лівчак Лариси Тодорівни (в інтересах Шумкова Артема Анатолійовича) на рішення про зупинення державної реєстрації прав №41134560 від 17.05.2018. 
далі...
31 07 2018

02.08.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.Грушевськ...

02.08.2018 о 12:00 за адресою м.Чернівці, вул.Грушевського, 1 каб.332 (зала селекторних нарад Чернівецької обласної ради) відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргми: ТзОВ "Гіпербуд" на рішення про відмову у державній реєстрації № 41615242 від 14.06.2018 р. ДобкиО.Г.; ПАТ "Національна суспіль
далі...
ПОСИЛАННЯ

 

 

 

 

'

 


 

 

 

 



  



   

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА





www.legalaid.gov.ua/ua/konkursadvokativ/ shostyi-konkurs


 

Начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану Реєстраційної служби Головного управління юстиції у Чернівецькій області Андрієць Орися Іванівна