В.о. Начальника
Головного управління
Малий Олександр Володимирович
Малий Олександр Володимирович
АРХІВ НОВИН
«Січень 2018 р. »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1234
Перерахунок (зменшення плати) за неякісні або ненадані житлово-комунальні послуги
 
Статтею 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 24.06.2004 N 1875-IV визначено, що споживач має право одержувати вчасно та відповідної якості житлово-комунальні послуги згідно із законодавством та умовами договору на надання житлово-комунальних послуг; одержувати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, норми споживання, порядок надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо; на відшкодування збитків, завданих його майну та/або приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю внаслідок неналежного надання або ненадання житлово-комунальних послуг; на усунення протягом строку, встановленого договором або законодавством, виявлених недоліків у наданні житлово-комунальних послуг. Окрім того він має право на зменшення розміру плати за надані послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості в порядку, визначеному договором або законодавством.

Законом визначено, що порядок надання житлово-комунальних послуг, їх якісні та кількісні показники мають відповідати умовам договору та вимогам законодавства.

У разі порушення виконавцем умов договору, споживач має право викликати його представника для складення та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види, показники порушень тощо. Представник виконавця повинен з'явитися на виклик споживача не пізніше строку, визначеного договором. Акт-претензія складається споживачем та представником виконавця і скріплюється їхніми підписами. У разі неприбуття представника виконавця в погоджений умовами договору строк або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі. Акт-претензія споживача подається виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає письмово споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій. Спори щодо задоволення претензій споживачів вирішуються в суді. Споживач має право на досудове вирішення спору шляхом задоволення пред'явленої претензії.
 

Заступник начальника відділу реєстрації нормативно-правових актів, легалізації об’єднань громадян, систематизації законодавства, правової роботи та освіти ГУЮ у Чернівецькій області Ірина Німіжан 
 

Опубліковано в газеті "Версії" № 46 від 11 листопада 2010 року
АНОНСИ ПОДІЙ
15 01 2018

Засідання Комісії з питань розгляду скарг у сфері держа...

16.01.2018 о 11.00 год. відбудеться засідання Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції  у Чернівецькій області за скаргою ПАТ "Енергопостачальна компанія "Чернівціобленерго"; 11:30 Чернівецької обласної громадської організації "Суспільних ініціатив&q
далі...
13 12 2017

Засідання Комісії з питань розгляду скарг у сфері держа...

 15.12.2017 о 14.00 год. відбудеться засідання Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції  у Чернівецькій області за скаргою ПАТ "Енергопостачальна компанія "Чернівціобленерго" (адреса: вул. М. Грушевського, 1, м. Чернівці, каб. 418)
далі...
11 12 2017

Засідання Комісії з питань розгляду скарг у сфері держа...

  12.12.2017 о 12.00 год. відбудеться засідання Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції  у Чернівецькій області за скаргою ПАТ "Енергопостачальна компанія "Чернівціобленерго" (адреса: вул. А. Кохановського, 7, ІІІ поверх, кабінет № 4).
далі...
27 11 2017

28.11.2017 з 11:00 до 13:00 заплановано проведення першим заступником начальника Головного територіального управління юстиції у Чернівецькій області Адамчук А.І. виїзного прийому громадян у Першому та Другому відділах ДВС м.Чернівці.  
далі...
09 11 2017

Засідання Комісії з питань розгляду скарг у сфері держа...

10.11.2017  о 12.00 год. відбудеться засідання Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції  у Чернівецькій області за скаргою ПАТ "Енергопостачальна компанія "Чернівціобленерго" (адреса: вул. А. Кохановського, 7, ІІІ поверх, кабінет № 4).
далі...
ПОСИЛАННЯ

 

 

 

 

'

 


 

 

 

 



  



   

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА





www.legalaid.gov.ua/ua/konkursadvokativ/ shostyi-konkurs


 

Начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану Реєстраційної служби Головного управління юстиції у Чернівецькій області Андрієць Орися Іванівна