АРХІВ НОВИН
«Квітень 2018 р. »
ПнВтСрЧтПтСбНд
2627282930311
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 123456
ПРАВОВІ ЗАСАДИ ЛЕГАЛІЗАЦІЇ ІНОЗЕМНИХ ОФІЦІЙНИХ ДОКУМЕНТІВ ШЛЯХОМ ПРОСТАВЛЕННЯ АПОСТИЛЯ
Правові засади легалізації іноземних офіційних документів 
шляхом проставлення апостиля

 Документи, що видані та мають юридичну силу на території однієї держави можуть використовуватись на території іншої держави тільки після їх відповідного засвідчення, якщо, зокрема, іншого не передбачено міжнародними договорами.

Державна реєстраційна служба відповідно до покладених завдань надає адміністративну послугу щодо проставлення апостиля на офіційних документах, виданих Укрдержреєстром та структурними підрозділами головних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, а також районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних управлінь юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру.

Наказом Міністерства юстиції від 18 грудня 2003 року № 161/5 встановлено плату за надання послуг з проставлення апостиля на офіційних документах, що видаються органами юстиції, призначених для використання на території інших держав, для громадян України, іноземців та осіб без громадянства – 3 неоподатковувані мінімуми доходів громадян (51 грн) та для юридичних осіб – 5 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (85 грн).

 

Одержувач коштів за надання послуг з проставляння апостиля Печерський РВДК м. Києва, р/р 31112115700007, назва банку – Банк УДК м. Києва, МФО 820019, ЄДРПОУ 26077922, код платежу 24060300.

Від унесення плати звільняються інваліди 1-ої і 2-ої груп, інваліди Великої Вітчизняної війни, громадяни, які належать до першої категорії потерпілих унаслідок Чорнобильської катастрофи, та діти-сироти у разі проставляння апостиля на документах, що стосуються безпосередньо цих громадян.

Прийом документів здійснюється у понеділок, вівторок, п’ятницю з 9.00 до 12.00; у середу з 9.00 до 12.00 та з 17.30 до 18.30; третю суботу кожного місяця з 9.00 до 12.00. Видача документів здійснюється у понеділок, вівторок з 16.00 до 17.30; середу з 16.00 до 17.30 (для документів, прийнятих з 9.00 до 12.00) та з 19.15 до 19.45 (для документів, прийнятих з 17.30 до 18.30); п’ятницю з 15.00 до 16.30; третю суботу кожного місяця з 15.00 до 16.00.

Проставлення апостиля на офіційних документах та їх видача здійснюються за заявами осіб, якими подаються такі документи (наказ Міністерства юстиції від 10 вересня 2008 року № 1536/5).

Відділ проставлення апостиля Департаменту у справах цивільного стану громадян розташовано за адресою: місто Київ, вул. М. Раскової 15.

Термін розгляду документів про державну реєстрацію актів цивільного стану, поданих для проставлення апостиля, - один робочий день.

Термін розгляду документів про державну реєстрацію актів цивільного стану, поданих для проставлення апостиля, на яких відсутня відмітка Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі про засвідчення, - двадцять робочих днів.

У випадках, коли необхідно отримати зразок підпису посадової особи, відбитка печатки та/або штампа органу державної реєстрації актів цивільного стану, іншої додаткової інформації, документи про державну реєстрацію актів цивільного стану розглядаються 20 робочих днів (наказ Міністерства юстиції від 19.01.2012 № 94/5 “Про встановлення порядку роботи по проставленню апостиля на документах про державну реєстрацію актів цивільного стану”).

Важливо знати, що в державах, що не підписали Гаазьку конвенцію, Апостиль не діє. Для таких держав необхідна консульська легалізація документів у встановленому порядку.

          Начальник Реєстраційної служби
          Головного управління юстиції у Чернівецькій області
                                                                   Тетяна Ніколаєвич

АНОНСИ ПОДІЙ
26 04 2018

27.04.2018 о 14:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Коханов...

 27.04.2018 о 14:00 за адресою м.Чернівці, вул.А.Кохановського, 7 відбудеться засідання Комісії з розгляду скарг ГТУЮ в Чернівецькій області за скаргою: Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на рішення про відмову у державній реєстрації за № 10498779 від 20.03.2018 та № 40199029 від 20.03.2018.
далі...
11 04 2018

12.04.2018 о 15:00 по вул.Грушевського,1 каб. № 413 в...

12.04.2018 о 15:00 по вул.Грушевського,1 каб. № 413 відбудеться розгляд скарг: від ПрАТ «Енергопостачальна компанія «Чернівціобленерго» від 28.03.2018 №20/1015, на рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень від 16.03.2018 №40142669; від Максименка В.І., Сірого А.І., Українець Ю.Є. від 30.03.2018 № М-123
далі...
10 04 2017

Довідковий збірник послуг, що надаються громадянам

 
далі...
ПОСИЛАННЯ

 

 

 

 

'

 


 

 

 

 



  



   

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА





www.legalaid.gov.ua/ua/konkursadvokativ/ shostyi-konkurs


 

Начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану Реєстраційної служби Головного управління юстиції у Чернівецькій області Андрієць Орися Іванівна