В.о. Начальника
Головного управління
Малий Олександр Володимирович
Малий Олександр Володимирович
АРХІВ НОВИН
«Січень 2018 р. »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1234
ЗБИРАЄМО ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ПЕНСІЇ


 

Право на призначення пенсії встановлено законом України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування».

Встановлені такі види пенсій:

 

1) пенсія за віком;

 

2) пенсія по інвалідності внаслідок загального захворювання (у тому числі каліцтва, не пов'язаного з роботою, інвалідності з дитинства);

 

3) пенсія у зв'язку з втратою годувальника.

Зазначеним законом передбачене право на отримання пенсії, натомість порядок призначення пенсій (пакет документів) встановлюється іншим підзаконним нормативним актом.

Порядок призначення пенсії передбачений постановою Пенсійного фонду України від 25.11.2005 р. № 22-1 «Про затвердження Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до закону «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування».

Так, згідно із Порядком № 22-1 посадова особа зобов'язана не пізніше місяця до дня досягнення працівником пенсійного віку письмово повідомити його про виникнення права на пенсію за віком, у тому числі на пільгових умовах.

Заява про призначення пенсії непрацюючим громадянам і членам їх сімей подається заявником особисто або через представника, який діє на підставі виданої йому довіреності, посвідченої нотаріально, безпосередньо до органу, що призначає пенсію, за місцем проживання (реєстрації), або законним представником відповідно до законодавства за місцем проживання (реєстрації) заявника.

До заяви про призначення пенсії за віком додаються такі документи:

а) довідка податкової адміністрації про присвоєння ідентифікаційного номера заявнику. За документ, що засвідчує відсутність у заявника ідентифікаційного номера для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття ідентифікаційного номера, офіційно повідомили про це відповідні державні органи та мають відмітку у паспорті, береться копія сторінки паспорта з відміткою про те, що особа має право здійснювати будь-які платежі без ідентифікаційного номера;

б) документи про стаж (трудова книжка), визначені Порядком підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженим постановою Кабміну від 12.08.93 р. № 637. За період роботи починаючи з 01.01.2004 р. відділ персоніфікованого обліку органу, що призначає пенсію, додає довідку із бази даних системи персоніфікованого обліку.

в) довідка про заробітну плату особи за період страхового стажу до 01.07.2000, а починаючи з 01.07.2000 індивідуальні відомості про застраховану особу надаються відділом персоніфікованого обліку.

г) документи про місце проживання (реєстрації) особи;

д) дві кольорові фотокартки розміром 6х4 см.

 

Для призначення інших пенсій (пенсія по інвалідності та у зв'язку із втратою годувальника) додатково додаються такі документи.

Довідка МСЕК про встановлення інвалідності при оформленні пенсії по інвалідності.

При оформленні пенсії у зв'язку із втратою годувальника необхідні додатково:

свідоцтво про смерть годувальника;

довідка з місця проживання померлого про те, хто знаходився на його утриманні;

довідка з місця навчання дитини (при призначенні пенсії дитині).

Пенсійне посвідчення є документом, який підтверджує призначення пенсії та право на отримання пенсії.

 

 

Кузнецова Людмила,
головний спеціаліст відділу реєстрації нормативно-правових актів, систематизації законодавства, правової роботи та освіти  

АНОНСИ ПОДІЙ
15 01 2018

Засідання Комісії з питань розгляду скарг у сфері держа...

16.01.2018 о 11.00 год. відбудеться засідання Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції  у Чернівецькій області за скаргою ПАТ "Енергопостачальна компанія "Чернівціобленерго"; 11:30 Чернівецької обласної громадської організації "Суспільних ініціатив&q
далі...
13 12 2017

Засідання Комісії з питань розгляду скарг у сфері держа...

 15.12.2017 о 14.00 год. відбудеться засідання Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції  у Чернівецькій області за скаргою ПАТ "Енергопостачальна компанія "Чернівціобленерго" (адреса: вул. М. Грушевського, 1, м. Чернівці, каб. 418)
далі...
11 12 2017

Засідання Комісії з питань розгляду скарг у сфері держа...

  12.12.2017 о 12.00 год. відбудеться засідання Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції  у Чернівецькій області за скаргою ПАТ "Енергопостачальна компанія "Чернівціобленерго" (адреса: вул. А. Кохановського, 7, ІІІ поверх, кабінет № 4).
далі...
27 11 2017

28.11.2017 з 11:00 до 13:00 заплановано проведення першим заступником начальника Головного територіального управління юстиції у Чернівецькій області Адамчук А.І. виїзного прийому громадян у Першому та Другому відділах ДВС м.Чернівці.  
далі...
09 11 2017

Засідання Комісії з питань розгляду скарг у сфері держа...

10.11.2017  о 12.00 год. відбудеться засідання Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції  у Чернівецькій області за скаргою ПАТ "Енергопостачальна компанія "Чернівціобленерго" (адреса: вул. А. Кохановського, 7, ІІІ поверх, кабінет № 4).
далі...
ПОСИЛАННЯ

 

 

 

 

'

 


 

 

 

 



  



   

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА РАДА

ЧЕРНІВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА





www.legalaid.gov.ua/ua/konkursadvokativ/ shostyi-konkurs


 

Начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану Реєстраційної служби Головного управління юстиції у Чернівецькій області Андрієць Орися Іванівна